Alfi Nipič - Silvesterski poljub



Spet nocoj med prijatelji,
proslavimo novoletni dan.

Tu sem jaz, tu si tudi ti,
ki skrivaj te rad imam,
čeprav ljubiti te ne smem.

Ko pride polnoč,
ko gorijo le še sveče,
spet te poljubim,
voščim ti veliko sreče.

Meni je dana,
ko poljubim te drhteče,
ti naslednji dan,
šla boš kdove kam,
ne da bi sploh kaj slutila,
jaz pa bom ostal,
v sebi zakopal ta silvestrski poljub.

Spet bo vse kot je prej bilo,
neizprosen je življenja tok.
in vendar upal bom srčno,
da ko leto bo okrog,
slavili bomo spet, s teboj.

Ko pride polnoč,
ko gorijo le še sveče,
spet te poljubim,
voščim ti veliko sreče.

Meni je dana,
ko poljubim te drhteče,
ti naslednji dan šla boš kdove kam,
ne da bi sploh kaj slutila,
jaz pa bom ostal,
v sebi zakopal ta silvestrski poljub.

Jaz pa bom ostal,
v sebi zakopal ta silvestrski poljub



silvester nyårsafton
proslaviti < fira
novoletni nyårs-
skrivaj i hemlighet
čeprav fastän, även om
smeti få lov att
goriti brinna
sveča stearinljus
poljubiti kyssa
voščiti önska
sreča lycka
dan given
drhteče darrande (gerudium av drhteti darra)
naslednji nästa
kdove vem vet
ne da bi utan att
slutiti ana
ostati stanna kvar 
zakopati gräva ner, gömma, dölja
neizprosen obönhörlig
tok lopp, förlopp
srčen innerlig
bo okrog blir fullbordad, har gått hela varvet runt
slaviti > fira

Inga kommentarer: